Thursday, February 08, 2007

pesanan buat cikgu tajri & cikgu therah

Untuk pengetahuan korang, Cikgu Tajri (cikgu Fizik) masuk Hospital Balik Pulau sebab urinary infection. Keadaan Cikgu Tajri sekarang masih stabil dan tak payah pindah GH Penang. Sama-samalah kita berdoa agar Cikgu Tajri cepat sembuh. Kalau sesapa nak tinggal pesanan / ucapan cepat sembuh buleh click kat comment... dua tiga baris bawah kanan topic ni. aku dah hantar email kat cikgu therah & aku cakap pasal blog kita. nanti aku buat satu link kelip2 kat frame kiri jadi senang la sapa2 nak letak message. update: cikgu tajri dipindah ke GH penang sebab dia ada batu karang dalam hempedu.. Mekacih

7 comments:

Anonymous said...

Saya dan family doakan Cikgu cepat sembuh....

Anonymous said...

Alhamdulillah ....
Semoga Cikgu Tajri cepat-cepat sembuh dan sihat sentiasa. Kepada Cikgu Thera semoga sentiasa bersabar. Saya n family sentiasa doakan kesejahteraan n kesihatan cikgu sekeluarga.

Anonymous said...

Assalamialaikum,

saya yang jauh dan banyak salah dan dosa kat dua2 org cikgu ni pun doakan semoga kedua2 nya sihat dan tabah menghadapi dugaan ni insha allah.

Saya banyak kali jumpa dia secara personal ( re:JDM) and my last encounter ngan cikgu tajri adalah masa dia bagi result trial Fizik SPM kat saya. Dia buat muka bengang lepas tu tiba2 senyum kt saya n ayam n bgitau kami dua2 dpt A1.
Kepada sapa2 yang pi melawat c. tajri kirim salam banyak2 kat dia.

wassalam

matyat
currently in amsterdam

bola2api said...

assalamualaikum cikgu therah n cikgu tajri.

saya Aini, ex-506, classmate Sheerine. Dulu cikgu Therah mengajar saya Kimia for 2 yrs.

Saya doakan cikgu berdua cepat sembuh dan harap cikgu bersabar dgn ujian allah ini.

Rindu nak balik taiping and to see the teachers again :) alamak.. tears welling in my eyes already!

Get Well Soonest!

Aini

Anonymous said...

Cikgu Tajri & Cikgu Therah,

Assalamualaikum..

Semoga cepat sembuh dan boleh terus berbakti mendidik anak bangsa.

Odaijini!
Azraf

Anonymous said...

assalamualaikum Cikgu Tajri& Cikgu Therah

saya Noor Azlina bt Nam, ex 506 doakan cikgu therah banyak2 bersabar dan semoga cikgu tajri cepat sembuh,InsyaAllah.

Dont worry, gallstones@batu kat hempedu is quite common and kalau op pun usually diorang buat laparoscopic (tebuk lubang kat perut) instead of open surgery.

Anonymous said...

Saya dan family doakan moga Cikgu Tajri cepat sembuh InsyaAllah. Walaupun kelas 506 dulu cikgu fizik lain yg ajar, jasa Cikgu Tajri dan Cikgu Therah kepada kami di maktab amatlah besar sekali. Dulu Cikgu Therah yg ajar kimia di kelas kami. Moga Cikgu2 sihat selalu hendaknya.

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai