Wednesday, November 12, 2008

EMAIL FROM AHMAD KAMAL 510

Assalamualikum rakan sekalian.

InshaAllah aku akan mngerjakan ibadah Umrah dan Haji, tahun ni. Sebelum aku pergi menunaikannya, aku nak mintak maaf kepada semua budak MRSM Taiping. Banyak buat dosa kat korang semua, kutuk-mengutuk, buat dajal, mengumpat, menyakitkan hati dan segala salah laku, percakapan dan sebagainya. Aku mintak halalkanlah termakan, terminum dan sebagainya. Aku rasa banyak sangat sampai dah tak ingat apa aku buat. Aku mintak maaf banyak-banyak. Kalau ada sesapa yang nak cakap kat aku secara personal boleh contact e-mail aku. ahmadkamalzahari@yahoo.com. Tinggalkan nombor telefon, inshaAllah aku call.

Allah knows best.

May Allah guides us to the straight path.

Jazakallahukhair.

10 comments:

Anonymous said...

Kau byk makan maggi yg aku masak dalam baldi dulu, tapi aku maafkan kesalahan kau yeop..... =)

EnAikAY said...

Yeop, selamat menunaikan ibadah haji n umrah. Doakan semoga aku dan keluarga pun dikurniakan rezeki untuk buat haji n umrah di masa akan datang, insyaAllah...

Anonymous said...

Selamat menjalankan ibadah haji. Semoga mendapat haji yang mabrur...

Anonymous said...

assalamualikum, terima kasih kerana memaafkan aku.. alhamdulillah..
tanpa nama: aku rasa bukan setakat maggi,sausage pun aku makan gak..

[web-mod] said...

selamat menjalani ibadah haji & umrah. doakan kami pun dpt p sama.

kalau kat western country senang je dpt visa utk ke Mekah.

ko p bila?

Smiling Sukri said...

Selamat menjalani Haji & Umrah, semoga mendapat haji yg mabrur & amalan diterima Allah.
Yeop dah nak pergi haji, "orang jauh" mcm aku ni la plak yer?

Anonymous said...

ahmad kamal:
Assalamualikum, inshaAllah aku bertolak November 27, 2008. Ahaa..kat sini kuota banyak senang nak pergi..alhamdulillah..

[i] said...

Ada member (pompuan) from Indonesia, bapak dia travel from Indon - UK - Mekah - Indon

naz said...

mat yie, mung lg senang nak pergi from there ke?

Anonymous said...

Tak tahulah senang ke tak nak g haji sbb kuota dia ikut negara (tak sure dgn kes Yeop). Aku pun tak pernah tanya pasal g haji ni.
Tp kalau nak g umrah senang jer sbb aku pun ada ID sini. Pendek kata nak drive pun boleh (+/- 1000km dr Mekah). Mmg setiap Ramadhan offfice aku ada buat offer g umrah (limited seat), tp aku ingat nak g dgn family. Bila dah ada anak kecik ni, tak tahulah camner plak!

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai