Tuesday, March 27, 2007

PIK - NIK 310307

nak ingatkan korang ada piknik kat cyberjaya / putrajaya hari: sabtu tarikh: 31 mac 07 tempat: salah satu taman kat cj/pj jam: 10 pagi. acara: pot luck, sembang2, amik gambar meh la ramai2... *extra info added at 11am 30/3/07 There are few parks at Putrajaya (more info here http://www.ppj.gov.my/portal/page?_pageid=311,477851&_dad=portal&_schema=PORTAL ), but I would recommend Taman Putra Perdana. "Taman Putra Perdana is located at the highest point in Precinct 1. It is surrounded by Persiaran Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah and acts as an intermediator between the natural domains to the North and the Government and Commercial domains to the South and East. The park is among the best place to enjoy a panoramic view of Putrajaya." Went there yesterday to snap few quick photos.. DSCN5493 DSCN5499 Please be advised, I'm not a profesional photographer and I was in a hurry :p More photos available at my (son's) flickr ( http://www.flickr.com/photos/idlansyahmi/sets/72157600035606888/ ). Last few photos are from Wetland. Jadi ke Gathering nih? My parents nak dtg rumah weekend nie so kitorang maybe tak datang. Postpone je laaa.. hehe -ishak-

9 comments:

bola2api said...

sori.. takleh pegi.. balik kampung..

Anonymous said...

aku pun takleh gi gak..balik kg..sori bebanyak..

Anonymous said...

Tak sure lg, depends sama ada aku balik kpg (Melaka) sabtu ke ahad. Kalau aku sampai, aku call ko.

bola2api said...

abis tu, siapa je yg pegi??

Anonymous said...

tu le.. aku mabbe kena p penang jumaat

Anonymous said...

hihihi.. bukan ihsan ke yg organize.. takpe le, sape yg terpergi tu beramah mesra le.. lain kali kita buat lg.. :D

Anonymous said...

last minute la azraf... tapi boss kata aku tak yah p sbb skrg tengah demam teruk. aku MC dua hari dia bising gile...

dia kata aku kena masuk hari ni (khamis), esok (jumaat) aku bleh cuti.. dia takut aku sambung MC aku... ntah la azraf, kekadang ada gak pikir nak buat bisness sendiri. tapi tu masalah lain pulak..

saturday ni, insya Allah aku mai.. tapi sapa yg confirm mai ni.. semua 50-50 je... kalau takde orang pun takpe, bawak anak2 aku jejalan kat taman... ei sahak, taman apa yg best kat cj/pj nih?

Anonymous said...

hihihi, bisnes sendiri pun ada gak masalah nya yang tersendiri.. :D. Anyway, confirm aku balik Melaka hari Sabtu, datuk baru lepas operate. So aku tunggu next event la eh.. sori...

ishak said...

mcm nak kena postpone jekkk... aku kat putrajaya tapi takleh dtg..

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai