Friday, June 06, 2008

kaw-kaw OFFER!!!

Saya ni hanya menyampaikan pesan seorang kawan kita yg nak dikenali sebagai anon. Dia cakap dia dah enrolled True Fitness di Taipan USJ (Subang Jaya). Dia plan mau kasi fit & angkat sikit itu metabolisme. Tapi sekarang dia ada komitmen yg lagi penting & kena outstation, so dah tak pergi gym dah & memang takde masa nak kayuh beskal dok setempat. (web mod: aku pernah p sana survey & kawasan dia memang strategik & area pun besau). Insya Allah bila dah abes komitmen yg outstation ni, kena plak masuk kerja macam biasa & dia rasa macam tak bleh nak allocate 'masa dah cukup time' ke gym. Kesimpulan nya, dia nak offer (transfer bleh dibuat hanya satu kali sahaja, i.e. kalau korang beli ngan kawan kita ni ko nye account tak leh nak transfer kat sapa2 dah) 24 months subscription x RM150 sebulan. Tak kisah lelaki atau perempuan. Apa?? aku dengar kata mahal?? Ala beb, dia bayar RM160 per month, jadi ko dpt la discount RM240 tu!! Lagipun gym ni bukak dari jam 6 pagi hingga lah kol 11 malam. 'Acu cuba try test' spinning macam aini & si nikfa, baru tau 45 menet tu ya Allah ya Rabbi punya la lama!! Kawan kita ni kata transfer based on trust. no agreement. So kalau dah agree tu dia kata (dia punya own words)
Aku offer membership fee rm150, baya kat aku every month. perjanjian ni adalah based on friendship trust. Takde official agreement.. cume aku minta janganlah kelepot aku lepas tuh..

Kalau sesapa berminat bleh la tulis email ke saya, taiping9495@gmail.com atau shout kat shoutbox tu. Nanti saya akan kasitau mcm mana nak kontek kawan kita ni. Kiranya aku jadi FINAS lah...

Disclaimer - aku tak dpt apa2 komisen okeh, just ckp on behalf kawan kita yg mintak tolong.

No comments:

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai