Saturday, October 04, 2008

BALIK RAYA PART ONE

My Log Balik Kampung

Sabtu, 4 Oktober 2008

1430 hrs Abang aku start journey to utara

1500 hrs Akak aku start journey to KL
1715 hrs Akak aku call, diorang turning back sebab tart jam pekat sangat

1730 hrs Abang aku call, diorang turning back jugak.
1800 hrs Akak aku & abang aku sampai rumah parents aku for the second time
2200 hrs Layan Sudnerland vs. Arsenal

Ahad, 5 October 2008
0000 hrs Sunderland drew against Arsenal, hahhahaha music to Chelsea supporter

0027 hrs Akak aku & aku bertolak ke KL
0055 hrs Sampai Machang

0215 hrs @ Kampung Pahi

0326 hrs 78 km dari Gua Musang
0450 hrs @ Petronas Gua Musang, refuelling, toilet and streching session
0512 hrs Bertolak dari Gua Musang

0625 hrs @ Petronas Kerchau & solat Subuh

0700 hrs exiting for Sg Koyan Junction
0740 hrs around Raub, traffic lancar. Great decision masuk Sg Koyan. Lepas Raub tak nampak satu bas pun sampai ke tol Karak.

0830 hrs @ Karak
Highway
0900 hrs @ Toll Karak

0925 hrs My son woke up for the first time since aku bertolak dari rumah parents aku. 5 menet lepas tu aku sampai ke rumah.

No comments:

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai