Sunday, February 07, 2010

JEJAK KASIH TAK DISANGKA

Hari Jumaat aku p Bangunan Prasarana di Bangunan UOA, Bangsar utk dengar tender briefing. Aku sampai awal, naik tingkat 20 pastu officer ckp buat kat lobby... pelik gak mcm mana buat tender briefing kat lobby?

Tunggu punya tunggu, coordinator ajak naik first floor. Berduyung2 org naik first floor (outdoor). Masa naik ke first floor aku nampak org yang familiar. Aku pergi kat mamat tu, aku pegang bahu dia... dia tegur aku.. haa Ihsan.... kami bersalaman...

Aku jumpa Rozaily Ramli, geng kelas 512. Dia kerja business development dekat engineering company kat Damansara Utama. Sorry daaa, lupa amik gambo, hehehe.. Last aku call dia, Rozaily dok kat area Selayang, tatau sekarang dia dah pindah ke idak.. tak sempat nak borak panjang, maybe later lepak minum..

9 comments:

Smiling Sukri said...

Ingatkan kau nak cakap terserempak dgn girlfren lama... Hehehhe!

Dia kerja company apa?

[i] said...

MY, aku mana ada awek kat tepen :P

Biz card dia kat opis.

Nazir Azhari 017-6878129 said...

Ihsan, boleh tolong pass no H/P dia tak? Last aku jumpa dia tahun 2005.

[i] said...

done

Adzimi Muzni said...

Small world :).

Smiling MY said...

Sapa cakap kat tepen?

sal1506 said...

wife ihsan tu la doktor hati dia dari dulu sampai skrg.. jumpa terus kawin kat newcastle.. btul tak ihsan?? :)

Smiling MY said...

Ini cam luahan hati orang yg 1st met his hubby kat skolah jer...

[i] said...

><

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai