Monday, February 22, 2010

VACATION.....

By the time blogspot post this schedule posting atau korang baru baca posting aku nih, aku dah berada beribu batu dari Malaysia yang mana ianya satu tempat menarik, tertarik ko memang da b**m... aku boleh layan family aku main air bersih berseri-seri macam crystal, snokel carik ariel si ikan duyung, main pasir buat sand castle, naik kuda, naik off-roader, boleh buat sesi tembak menembak, dok kat tepi pantai tengok sunset. makan tak hengat tapi rege OK, rilek-rilek tepi pantai, tak yah pikir pasal kerja, tenang bak itik berenang..... bak kata pakcik dalam tibi, macam-macam ada.......
sementara korang
dan dan kat opis..... tapi for sure yang apa yang akan aku dapat kat opis bila aku masuk nanti, macam kat bawah ni (minus the lady in the middle ><) Apapun enjoyS to the max sebelum terbungkam !!! >< Hepi Holidays Everyone...

1 comment:

Smiling MY said...

Aku pun nak balik holiday gak!!

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai