Thursday, July 26, 2007

penglipur lara... sewaktu ketika dulu

this piece by khairul a.k.a mc aku nak citer pengalaman aku menyakat budak2 wing B atas... mlm itu mangsa aku semestinya scud.. heheh sori scud.. ko suka kacau aku.. nak di jadikan cerita, mlm itu dlm jam 1 atau 2 pagi, aku pun ingat2 lupa waktu yg tepat.. aku pun memulakan misi aku. dgn berbekalkan kain cadar putih, aku menyelubungi badan aku dgn kain tersebut..ohh yaaa kena tambah makeup effect sikit baru lagi mantap!!! so aku pun taruklah bedak..habis putih melepak muka aku kalah keputihan muka pelakon opera cina...so dgn perlahan2 aku menuju ke bilik scud yg terletak di hujung sekali wing b. yesss..line clear!!! semua budak dah tido so lagi mudah tugas aku... perlahan2 aku menyeret kain putih tersebut lalu berdiri betul2 dihadapan bilik scud...aku berdehem2 kuat...check line sikit..xder respons! bagus..mmg dia dah tido..so aku berdiri betul2 di bucu katil scud lalu memanggil "Scud....scud..Bangun...." xder respons gak..cheh!!! tido mati rupanya...aku jerit lagi kuat "Scud....bangun scud..."kali nih aku picit hujung kaki dia...dia terjaga tapi mamai2 rupanya...dia gosok2 mata dia....aku nampak mata dia terkebil2 lihat sesusuk lembaga putih yg berdiri betul2 di hadapan... Mmg waktu tuh kalau aku di calonkan sebagai aktor harapan konfom aku menangnya coz dgn selambanya aku menyeringaikan gigi aku betul2 di hadapan muka scud..."MMMMAAAAAAAAAKKKKKKKKKK......." jerit scud... mmg waktu tuh rasa nak pecah perut aku tahan gelak... melambung selimut dia campak sambil menyorok dan tersandar kat bucu bilik...aku nak gelak.... nak gelak kuat2... terus aku bantai lari kuar dari bilik dia.. aku rasa konfom dia traumanya... muahahahaha misi aku berjaya... aku x puas hati lagi... kali nih aku menuju bilik Tugi.. heheheh tugi yg punya innocent tuh pun aku kacau gak....heheheheh... tugi senang jer nak kejut... sekali panggil jer..."tugi.. bangun tugi......" bisik aku perlahan2 kat telinganya...dia buka mata pelan2... reaksinya sama mcm Scud cuma takderlah sampai sepenakut scud. Aku berdiri tegak jer depan dia...pelan2 dia menyandarkan badan dia kat dinding locker sambil mulut terkumat kamit baca sesuatu...aku rasa dia baca formula fizik kot... xpun tgh hafal Mind Mapping yg selalu dia buat... dada tugi turun naik.. memang konfom dia tgh takut tak ingat.... bila aku tgk muka dia..aku nak gelak gak... adeihhhh letih rupanya menyakat org nih... aku blah slow2 dari bilik tugi terus aku masuk bilik aku... hehehe masuk tido beb... mission berjaya... esoknya mmg kesian tugi dgn scud kena gelak 1 wing...tgk jer muka scud mmg aku nak gelak...dan aku cuba takutkan scud sekali lagi esok malamnya tapi kali ni aku kena tumbuk kat muka..adeiiihhh...nasib baik scud tumbuk mcm pompuan...tapi aku dgrlah scud gelak sorang2.... p/s: to scud n tugi....hehehe sori beb gurau2 jer...bila teringat balik mmg aku gelak sorang2..aku rasa ramai lagi kena kacau dgn aku mlm tuh cuma aku lupa dah...yg aku ingat cuma scud n tugi coz 2 org tuh mmg LAWAK........

1 comment:

Anonymous said...

aku tgh membayangkan Mc kena debik dgn Scud...hahaha...

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai