Sunday, May 23, 2010

Muhammad Yazid Rosly

Ada sahabat kita yang email aku tanya pasal Yazid kat Facebook. Kalau aku bukak page dia, common friends aku ngan dia = seratus dua puluh sembilan (129) dan mostly geng kita.

Dia sebenarnya bukan batch kita tapi junior 10 tahun MRSM Taiping. Dia Class of 2005.

Geng kita, Ahmad Yazid Ahmad Yakin (503) meninggal pada tahun 1999 selepas kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan ke UNITEN.

Bagi aku, takde masalah kalau korang nak add, cuma just bear in mind yang Yazid ni bukan Yazid MRSM Taiping Class of 95.

13 comments:

sal1506 said...

mcm tau sapa yg tanya tu... muhahahahahhah

Smiling MY said...

Hahaha! Kelakarnya aku baru jer tahu yg "Asrul Wenger" tu bukan Asrul batch kita...

[i] said...

Sal, the one should not be named.. hehahhahaha

MY, same here... aku pun ingat asnul wenger asnul 512 tapi bukan. But he could be in executive club #2 (betul tak statement aku nih?)

[i] said...

correction, asrol bukan asnul.. asnul kawan a-level aku kat Kolej Unitek sama ngan Daleez 511, Nazleen 511, Aishah 512, Rihanna 512, Aida 511...

Anonymous said...

ye laaa unitek ko yg hebat tu.....

naz said...

wei ihsan;

aku pun sama confused. aku add je dia sebab aku tengok ramai mutual friends ingat batch kita.thanks for the clarification.

Haaa mat yie, mung punya confusion tang asrol tu memang menyebabkan aku hampir HYSTERIA kejap hahaha.

[i] said...

any,
kolej aku mmg hebat sbb lepas tutup je terus principal dia bawak all the students p PTPL... Sampai sekarang kalau ko p Kolej Unitek blakang Giant besar & Giant kecik kat Kelana Jaya tu ada lagi signboard Kolej Unitek... punya la lama bangunan tu takde orang...

naz,
aku rasa aku kena buat satu lagi announcement, asrol wenger bukanlah asrol nazrin 512

naz said...

ih, try check balik link fb mung kat bawah tu under asrol 512, does it leads to the correct person?

aku rasa kita selalu ter-add sebab tengok mutual friends ramai, tapi kalu tak kenal boleh un-friend balik.

[i] said...

naz,
tq for info.. hahahahaha. betui la sbb aku ingat asrol wenger ni asrol nazrin...

ramai lagi yg ada fb, tak sempat nak add kat link tu.. nanti aku buat pelan-pelan

ishak said...

apa salah nyer berkawan dgn orang yg bukan dlm list ex-schoolmate.. biasa dgr orang citer pasal berkenalan sebab ter-salah hp number, so next time berkenalan sebab salah add facebook heh..

sal1506 said...

btul btul... ade gak org yg berkenalan lepas tersalah antar email... muahahahahah

[i] said...

sahak,
tu yg last statement aku.. tak salah nak add, cuma kalau our Yazid yg add aku rasa ramai yg tak tido malam kang hahahhaha

Muhammad Yazid Rosly said...

Yazid Rosly ni terlalu muda lagi... Jangan salah faham lagi ya. Wallahualam.

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai