Sunday, December 30, 2007

Skodeng

Nukilan geng kita kepada Intertina. Terima kaceh kat abg intertina sbb sudi kongsi material ngan blog ni. Nukilan di copy circle-circle dari laman web intertina. //web mod assalamualaikum korang sumer sebelum aku start cerita-ceriti kesah aku yang aku dah simpan selama 5 tahun, elok la aku mintak maap kat sesapa yang terlibat dalam cerita-ceriti aku ni... :) hmmm...cerita aku start masa sehari sebelum pendaftaran.... aku, bapak aku ngan atok aku sewa bilik kat rumah tumpangan taiping (kalau tak silap aku la, yang kat atas bukit nun).. kitorang sampai kol 4 petang camtu le... letih gilos sebab travel jauh... bilik tu ada 1 katil jek.. satu katil king size...aku ngan atok aku tidoq kat atas katil.. ayah aku tidoq atas tilam extra yang kitorang bawak... dah kitorang travel jauh tu.. aku la yang start belayar dulu... mimpi tu tak yah ler citer... time tu memang rilek sebab tak pikir lagik pasal sekolah...... aku layan tidoq sampai kol 6 petang lebey la.... dekat kol 7.. masa bangun tu memang aku rasa segar...sebab layan tidoq lepas asar ni memang nikmat...lepas semayang maghrib.. aku lepak kat beranda kat bilik tumpangan tuh... depan aku tempat penginapan si azizul abu hanifa.. sonang cito penjara taiping... tang tu gak aku nampak 2-3 manusia dok main golf kat padan sebelah ngan penjara tu.... ntah camne la aku dok pikiaq mesti ada manusia kat sebelah bilik aku ni sebab sume bilik kek sini penuh sebab nak anta anak tercinta kat mrsm.... dalam tak sedar, aku pi skodeng beranda belah kiri aku... takde orang... lepas tu aku skodeng lak kat beranda kanan aku... wallup!!!! ada manusia.... setahu aku dia pompuan, pakai short ngan t-shirt pendek....camne muka dia aku tak tahu sebab tang tu maghrib dah.. gelap..... minah tu punya la terkezut ,macam tengok dinasour naik beskal, terpekik minah tu.. tak tahu la bapak dia dengar ke tak.... terus lari masuk bilik...... kecut gak aku takut dia report kang kat bapak dia.... nasib baik minah tu cool, takde plak aku dengar orang ketuk pintu lepas tu tanya sape skodeng anak dia tadik... cayalah..... sesapa yang kena skodeng tu.. mintak maap la yek... tak sengaja....

No comments:

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai