Tuesday, September 18, 2007

500 posts... again

hahahha aku takmo la buat grammy award speech.. just a simple thanks to all who involved in this little project. asalnye nak suruh NikFa buat speech 500 posts ni tapi dia plak sibuk ngan kerja dia kat Jay Bee... hoit NikFa, ko hutang aku satu article... :D just wanna say we have a forum at http://www.hostingphpbb.com/forum/taiping9495.html [click here to view].. bleh la register & acu cuba try test tengok 'lagu' mana, oK or Ko... template baru ni, kinda mix reaction.. hehehhe aku bukan sengaja tukar kaler hijau, tapi bila si mat yie & haq ckp pasal semangat raya, aku senyum sorang2... betui gak diorang ckp.. anyway kalau yang tak suka tu, jgn la tak shouts kat box, or letak comment.. nanti aku kasi biru pulak.. :P anyway aku nak ucap selamat berpuasa kat korang semua.. ni dah 500 posts tahun ni.. {aku bermimpi next year kita buat 1,000 posts per year...} salam.. [web mod]

4 comments:

niefeng said...

Nik dah balik mesia ke??

[web-mod] said...

niefeng, dia bz kat JB.. weekend husband (try balik KL kalau tak bz & try make it for our bukak pose). kat JB for 4 wks.. after raya terus balik US.

mamat tu sampai 2 hari lepas lunch time jumpa anak bini, kol 9 mlm berlepas ke JB,sampai kol 1 pagi next day.. kol 9 pagi dah masuk opis... tabik spring!!!

Anonymous said...

Wooo..it takes a lot of energy and determination and dedication to be able to do that..either that or he's really afraid of his boss!! Hahahaha.

Anonymous said...

or he has a contract which houdini could not break... (aku curik ayat dari 2 weeks notice by Sandra Bullock & Hugh Grant)

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai