Wednesday, September 19, 2007

Interview AHMAD HARRIS 511

Interview by Ihsan pertama, boleh kasi nama penuh, no maktab (kalau ingat la), homeroom dan kelas Ahmad Harris Khaidzir, 94014, Delima B, 411/511 OK, oleh sebab mrsm taiping ni start form 4, sekolah form 1-3 dulu kat mana? SM Abd Rahman Talib, Ktn, Phg. Sama dgn Izzat, Kasnor, Adleena, Aishah Khamalruddin, Buncit, Tg Rashdan errr sape lagik? Sama ngan Numizawati Jahari 501 (homeroom aku.. budak ni sorang je panggil ko Ahmad Harris, ingat dak????)... Best & Worst memories masa kat tepen? BEST? Mesti ler masa lepak ngan kawan2. Walaupun aku rasa DWARF dgn pencapaian aku dlm akademik, tapi KAWAN2 still the best. Mat rithuan, jigon, ezani, mat yat, ayam, anuar, ihsan, yana, lan syah etc.... Worst? Kena tenking ngan errr, (sape cikgu displin, rendah2, gelap tu?) dlm LIBRARY sbb ponteng kelas. LIGAMENT TEAR kat lutut (sampai skrg sakit), dan KENA TAMPAR ngan BARON sbb dia ingat aku burukkan dia depan SABRINA dan rosak kan plan dia. (tapi aku dah maafkan dia, masa tu, semua budak2) Apa yang paling rindu pasal tepen? tiap2 petang boleh bersukan bersama rakan2. :D (skema nya ayat) Memang la, bleh buat skema jawapan, hehhee.... ada cikgu kesayangan? errrr.... En. AHMAD ROSLAN ..:p & cikgu KIMIA (lupa laa nama) sbb dia boleh naikkan semangat n motivate aku, walaupun aku rasa mcm kebodohan melampau dan malas aku nie tak dapat di tolong lagik. Cikgu Siti Hani la... Kita dah tinggal tepen 12 tahun lepas, apa mende yg buat sekarang? (kerja, hobi, kelab,etc) Maybank aje. Hobi? Bowling, siap join community bowling lagi http://www.malaysianbowlers.com and my 2nd job = PARENTING :p Bagus la masih lagi ada exercise... Apa pandangan tentang blog tepen9495? ada cadangan yang boleh buat blog ni lagi mantap? Ihsan, ko mmg dah habiskan byk masa, tenaga dan buah pemikiran dlm membangunkan blog ini. (kalau laa ko guna masa itu utk part time side income, mesti ko dah MILLIONAIRE) (:D gurau ajo) ... Blog nie, dah jadi perantaraan to lost friendships. GOOD JOB IHSAN Thanks. Millionaire?? Aku mmg ada buat bisness sket... kawan2 dah doa, Aminn moga dimakbul Allah :D... Sebenarnya buat blog ni pun untuk Re-connect balik friendship yg terputus lama.. Apa idea untuk kita buat reunion tahun depan sempena MRSM Taiping 25 tahun? Idea? errrrr ... kena something more formal than SPKG. Bila gempak sikit, maybe some of us can squeeze it in our 'BUSY' schedule. I think, it is not the itenary, but all about our own interest in it. Difficult lah, weekdays we all kerja, weekend lah shj masa bersama family (quality time) ... Me personally, just meeting up with old friends, Mat yat tu, last time aku jumpa = 1999 malaysian students gathering kat NOTTS. buncit tu, aku siap tido kat dorm dia masa kat london. Personally, meeting up with friends, catching up, that will be good enuff. (then back to reallity) :D Terima kasih daun keladi...

3 comments:

fajar said...

aku kan, dulu agak takut dgn harris. hahaha. muka serius sgt!

bola2api said...

aku pun takut dgn harris.. harris ni, pada aku lah, mcm ketua lanun ! hahahahha

sorry harris! maafkan aku

[web-mod] said...

ketua lanun??? japs.. kalau ketua lanun mesti ada mende2 ni

1. mata tutup sebelah
2. kaki kayu
3. gigi rongak
4. topi hitam logo tengkorak

hmmmm semua di atas harris takde... apa lagi ek?

oh yes,
5. jalan tempang...
maybe ni kot korang tgk harris mcm lanon.. heheh sorry harris, peace bro!

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai