Monday, August 27, 2007

[batch 4 pkp] tepen 94/95 FORUM

bulan ni dah kira 10 bulan aku blogging, mmg ada niat nak buat forum. tapi yg aku tak suka pasal forum ni sapa yg nak participate kena register. aku tau ramai yg malas nak register, termasuk gak aku. satu lagi, ni menambahkan beban kerja aku, kalau boleh ada sorang yg bleh in charge of this forum. aku bukan lepas tangan, tapi aku rasa better someone else yg handle. aku bukan kiasu or gila kuasa nak buat semua so anyone yg rasa nak handle mende ni pls gimme a shout.. comment in this post, shoutbox or email... Tapi forum ni yg best, senang nak handle post / topics. Macam job vacancies by Yana (511) for interior designer pun aku tatau kat mana. kalau forum semua org bleh click kat job vacancy .. senang cite.... lagipun forum ni boleh dibaca tanpa register. cuma mintak tolong korang register so bleh la participate. dan jugak aku nak pakai mende ni kalau ada post kawan2 kita yg pjg tu bleh masuk kat situ. kalau aku buat mcm tu nanti post kat blog akan lagi pendek & aku bleh letak post for a week. sekarang ni utk 4 hari je sbb pjg sangat.. kalau boleh vote kat bawah or kat tepi kiri tu.. tq http://www.hostingphpbb.com/forum/taiping9495.html

5 comments:

Anonymous said...

Ihsan, aku lagi prefer FORUM drpd Shoutbox sebenarnya kalau nak berbincang/bercerita panjang lebar.

BLOG ni limited la sikit. Setakat org beri komen pendek.

Byk Online Forum yg aku join..syok, sebab boleh diskus berjela jela..berdebat..kekadang mcm bergaduh pun ada..

So masing2 ada pro&cons.

Tapi aku sokong sgt lah kalau buat forum tepen9495....:)

Anonymous said...

Ihsan, kau kena kenal pasti moderator-moderator yg boleh handle each section kalau kau reka Online Forum ni.

Contohnya kalau Section Bisnes, maybe kau boleh letak Harris & Azraf moderator nya..

Tapi itulah, kena ada komitmen lah sikit, jgn tak online >1 week.Nanti outdated pulok

[i] said...

tu yang aku nak rekrut orang.. based on voluntary lah..

so ada sapa yg nak volunteer dak?

[i] said...

Register! Register! Register! Register! Register! Register! Register! Register! Register!
Register! Register! Register!

Anonymous said...

aku selalu login internet...boleh dikatakan tiap2 hari aku surf..tapi serius aku x tahu menda2 pasal it nih..aku tahu chat..chat...baca blog org jer...nak dafter goggles blog pun aku malas..tapi bolehlah nak cuba...bantuan zaini juga diperlukan...

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai