Sunday, August 19, 2007

welKam

weLcOMe to dR tasYa... jgn segan2 ye, buat mcm blog senDirik..

10 comments:

Anonymous said...

HI Tasya... Welcome!

Anonymous said...

sapa tasya?

Anonymous said...

who is zz?

Anonymous said...

hi matyee, thanks! congratulations on ur wedding :) meriah nyer blog ni, aku selalu singgah and tgk2 jer.

Anonymous said...

ooo..u must be natasya ain umaisuri. i remembered that name, although never talked with u.

Anonymous said...

ooo.... i oso remember u zaini. tho i oso never talked to u. did u or did u not amik bawak lari microscope (or whatever it was)from the lab? p.s. hope ini bukan isu sensitive yer

Anonymous said...

kahkah..seronok teringat zaman kecik2 dulu. aku tak bawak lari microscope. barang mahal2 aku tak penah cilok tau. yg aku penah amik, penunu bunsen dgn bikar (kawan pesan nk masak megi), pastu magnesium, cuprum & metal apa lagi tah..for the sake of mankind..nk buat eksperimen bunga api kt dorm.
pun bukan isu sensitif tau..

Anonymous said...

Zaini,
Aku baru teringat ttg hal tu! Hahaha.. kelakar giler! Tp aku tka ingat sama ada kau kantoi ke tak sbb tu, kantoi ker?

Tasya,
Thanks for the wish. Akupun pernah surf frienster kau, you look so different. Anak kau dah berapa orang yek? Macam best jer dok sana... Ni tak nak baliklah ni? Sian G-ha... hari2 ingat kau! :p

Anonymous said...

zaini, dulu2 kat sekolah aku dgr ko ni budak notty but i guess sume org pon notty kot time budak2 kan. at least you had fun!!

matyee, mana ada lain sgt... sebab dah makin tua kot he he. meh la dtg dublin, jenjalan... tak best sgt pon actually... tp ok lh jugak kan. nak balik bila belum tahu lg :)

Anonymous said...

mat yie,pertama kali aku kantoi sbb azzam suluh masa aku & the geng pi masuk stor am sebelah ds. pastu yg lg sekali sbb ikut bdk2 ni masuk bilik technician dlm perpustakaan. tu yg paling kelakar sekali, sbb tiba2 je technician tu dtg, ari tu ari ahad, pastu apa lagi, kitaorg lari la sekuat ati, masa aku lari tu budak2 kelas 511 baru balik dari outing, si harris panggil aku, tapi aku lari macam the flash, terus ilang, budak2 lain tak tau pegi mana. mula2 aku nyorok kat db, pastu balik dorm, tido. takut beb. kahkah..kantoi.hampir2 kena buang maktab,nasib baik dh dekat trial. so kena gantung skolah je,seminggu.
itu la, terikut2 dgn orang. pengajarannya, kalau nk jadi baik, jadi la betul2 baik, kalau nk jadi jahat, jadi mcm bentong kali. kalau duduk tgh2, mmg jadi mangsa keadaan je. betul tak tasya? actually my life story is full of colors, dark and gloomy colors. but nothing to be sad of, i'm just not as lucky as others, i think.hey, i got a blog too, care for a visit?

..::disclaimer::..
website ni bukan official website mrsm taiping... mau carik official punya, http://www.mrsmkm.edu.my/taiping/. segala isi kandungan dalam blog ni tak mewakili mrsm taiping dan MARA. Untuk cari Ansara Cawangan Taiping, bleh p ke http://www.actorg.net. Kat ACTorg.net, webmaster dia Abg Damit.... website ni utk geng2 mrsm taiping batch 9495 lay-park, borak2, merapu, meroyan, melalak.

jemput tengok dan tengok lagi.. kalau tak puas jugak bleh la tinggal message ka, letak comment ka... mau Lagi??? email la sama wa kat taiping9495 at gmail dot com.

terima kasih kat sapa2 yg tolong website ni secara jualan langsung atau black market....

article yg ada dlm ni adalah hakcipta blog ni kecuali ada dinyatakan dicilok dari sumber2 tertentu... segala komen yg dibuat dalam blog ni takde langsung mewakili blog nih.. komen2 tu adalah hak dan rekacipta org yg tulis komen tu... ada paham? webmaster ada hak utk meng'edit', meng'keluar'kan mana2 post yg dirasakan tidak sesuai